Генеральне консульство України в Торонто

, Київ 04:53

Консульське обслуговування громадян України

Вітаємо Вас на консульській частині веб-сторінки МЗС,

Хотіли б ознайомити Вас з інформацією, яка може стати Вам в нагоді.

Належне забезпечення прав і законних інтересів усіх громадян України за кордоном є пріоритетним завданням державної політики у сфері консульських зносин України з іноземними державами.

Виконуючи це завдання, Департамент консульської служби і закордонні дипломатичні установи України (ЗДУ – посольства, генеральні консульства, консульства) діють у відповідності до положень Конституції, низки спеціальних законів України та нормативно-правових актів Президента й Уряду України, використовують увесь інструментарій міжнародного права.  

Консульський захист у випадках надзвичайних ситуацій надається усім громадянам України, які цього потребують, безвідносно до статусу і мети їхнього перебування за кордоном. Консульські дії вчиняються відповідно до профільного законодавства України.

Із вжитих останнім часом заходів з метою оптимізації консульського обслуговування відзначимо:

  • запровадження в закордонних дипломатичних установах щоденного (5 разів на тиждень) консульського прийому громадян, в т.ч. за надзвичайних обставин – у позаробочий час, а також вихідні та святкові дні;
  • започаткування функціонування цілодобових телефонних «гарячих» ліній для оперативного зв’язку з консулом в разі загрози здоров‘ю, життю чи смерті (номери розміщені на веб-сторінках ЗДУ);
  • функціонування в МЗС при цілодобовому Центрі оперативного реагування телефону «гарячої» лінії - +38 044 238 16 57;
  • регулярне оновлення на веб-сторінках МЗС і ЗДУ довідок з актуальною для громадян України інформацією щодо понад 180 країн світу – про правила поведінки, безпекову ситуацію, умови працевлаштування, надання медичних і соціальних послуг, митні питання, корисні номери телефонів.

З метою отримання максимально детальної інформації з консульських питань пропонуємо уважно ознайомитися з відповідним розділом «Консульські питання» веб-сторінки дипломатичного представництва чи консульської установи у країні, де Ви знаходитися. В такий спосіб Ви зможете завчасно підготувати відповідний сет документів для вчинення потрібної Вам консульської дії. Для отримання консульської послуги заявник особисто звертається в будь-який зручний для нього час в межах годин прийому до установи, на території консульського округу якої він тимчасово перебуває/постійно проживає.

Дотримання запропонованих нижче рекомендацій сприятиме заощадженню Вашого часу в разі потреби отримання «типової» інформації та ефективній допомозі в разі потрапляння в надзвичайні/скрутні ситуації:

  • надавати перевагу відвіданню веб-сторінки (розділ «Консульські питання»)  в разі потреби отримання інформації на кшталт: графік роботи, перелік консульських дій, необхідні для їх вчинення документи від заявника, терміни та тарифи;
  • надсилати звернення електронною поштою в разі потреби надання важливої, на Вашу думку, інформації для консульської посадової особи;
  • практикувати звернення телефоном переважно в разі потреби отримання від консула інструкцій при нетипових/скрутних ситуаціях.

Вашими думками щодо оскарження дій консульських посадових осіб, роботи консульських працівників центрального апарату, закордонних дипломатичних установ України які, на Вашу думку, містять прояви корупції, прохання звертатися до Сектору з питань запобігання та виявлення корупції МЗС України за електронною адресою та телефоном:

spk@mfa.gov.ua, +38 044 238 15 87 

Принагідно повідомляємо, що розгляд та опрацювання звернень громадян (пропозиції, заяви, скарги) здійснюється МЗС України, закордонними дипломатичними та консульськими установами України відповідно до Закону України «Про звернення громадян» № 393 від 02.10.1996 р. Громадяни мають право звертатися як у письмовій формі, так і усно зокрема, під час особистого прийому громадян працівниками закордонних дипломатичних установ.

Законом встановлено вимоги (стаття 5) до звернення громадян, яке обов’язково має містити інформацію про заявника (прізвище, ім’я, по батькові, адресу проживання). Письмове звернення підписуються заявником із зазначенням дати. Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження. Згідно з положеннями Закону (стаття 20) термін розгляду звернень громадян становить один місяць з дати їх надходження, а у випадку необхідності здійснення додаткового вивчення, цей термін розгляду може бути продовжено до 45 днів.

Центральний апарат МЗС і закордонні дипломатичні представництва і надалі докладатимуть усіх зусиль з метою виконання завдання, поставленого керівництвом МЗС і української держави - безумовного і максимального використання усіх повноважень і передбачених законодавством механізмів для ефективного захисту прав і законних інтересів громадян України за кордоном.


Часті запитання/FAQ

1. Чи може надати Генеральне консульство України послуги адвоката?

Консульська посадова особа не може виступати у якості адвоката фізичних або юридичних осіб України за кордоном через відповідні обмеження, передбачені законодавством іноземних країн та міжнародними договорами.

2. Як оформити пенсію громадянину України?

З цього питання Вам слід звертатися до територіальних органів Пенсійного фонду України за місцем реєстрації в Україні.

Призначення, перерахунок та виплата пенсій є компетенцією виключно Пенсійного фонду України.

Поштова адреса: 01601, м.Київ-14, вул. Бастіонна, 9

Електронна пошта: pf-it@gu.kiev.ua

Факс: +38 (044) 284-73-37

Офіційний веб-сайт: www.pfu.gov.ua

Пенсійний веб-портал:  http://portal.pfu.gov.ua/Info/DetailF

Присутність на Facebook.com: Пенсійний фонд України

Телефонний контактний центр Пенсійного фонду України:

0-800-503-753 (зі стаціонарних телефонів по всій Україні - безкоштовно)

Приймальня громадян Пенсійного фонду України:

м. Київ, вул. Бастіонна, 9, окремий вхід в приміщення зі сторони вулиці Сергія Струтинського.

3. Які правила переміщення предметів через митний кордон України?

Питання, що стосуються ввезення/вивезення, тимчасового ввезення, транзиту предметів, переміщення транспортних засобів, митного оформлення міжнародних поштових та експрес відправлень, переміщення продуктів харчування, переміщення валюти та культурних цінностей є компетенцією Державної митної служби України.

Поштова адреса: 04119, м. Київ-119, вул. Дегтярівська, 11-г

Телефони: +38 (044) 247-26-06,   +38 (044) 247-27-06

Факс: +38 (044) 247-28-51,  +38 (044) 489-02-12

E-mail: dmsu@customs.gov.ua

Телефон довіри: +38 (044) 247-27-19

4. Чи може консульство продовжити візу/дозвіл на проживання в Канаді?

Питання видачі/продовження віз та дозволів на проживання в Канаді належать виключно до компетенції підрозділів Служби іміграції та громадянства Канади.

З порядком надання відповідних послуг цією службою можна ознайомитися за наступним посиланням:

http://www.cic.gc.ca/


Генеральне консульство України в Торонто (Канада)
Керівник: Веселовський Андрій Іванович
Генеральний консул України в Торонто
Адреса: 2275 Lake Shore Blvd. West, Suite 301, Toronto, Ontario, Canada, M8V 3Y3. Переглянути на мапі
Телефон: +1 (416) 763-3114; прохання телефонувати з 14 до 16 години (крім середи). Перш ніж телефонувати з консульських питань просимо ознайомитися з інформацією, розміщеною в розділі "Консульські питання" нашої інтернет-сторінки.
Факс: +1 (416) 763-2051
Ел. пошта: gc_cat@mfa.gov.ua
Веб-сайт: http://toronto.mfa.gov.ua
Графік роботи:

Години роботи (консульське обслуговування громадян проводиться за окремим графіком, наведеним у примітках): 09:00 – 18:00

Обідня перерва: 13:00 – 14:00

Вихідні дні: субота, неділя

Межі консульського округу:

Провінції Онтаріо (крім Національного столичного округу), Саскачеван, Альберта, Британська Колумбія та території Юкон, Нунавут і Північно-Західні території.

Примітки:

+1 (647) 6409819 (ВИКЛЮЧНО в разі загрози життю чи загибелі громадян України)

Прийом громадян: понеділок, вівторок, четвер, п’ятниця - 9.30-12.30;

Середа - 14.30-16.30

У разі, якщо після ознайомлення з інформацією, розміщеною на нашій інтернет-сторінці у вас залишилися запитання, рекомендуємо надсилати їх електронною поштою. 

З питань оформлення паспортів, громадянства, постійного місця проживання, консульського обліку, усиновлення на sviatoslav.kavetskyi@mfa.gov.ua

З питань легалізації, нотаріату, довідок про несудимість, стажу керування транспортними засобами, віз на gc_cat@mfa.gov.ua